2008年5月15日星期四

明日,入院渡假

奇怪,今晚又會咁精神嘅?

好,繼續。

明天,無得去同工退修會,因為要入院打第三針局部化療。我今個星期二才收到醫院電話通知。

唉,主,既然我說過,只要是醫院安排的時間,我就當是祢為我安排的最好時間,既然我如此說過,雖然不能和同工們去退修,我也甘心了。

想想,似乎這又真是最好最 fit的時間。我曾祈求,主呀,我想去 24/5狄狄婚禮,我想去1/6阿平婚禮,25/5教會有懇親主日,月底又有「唔生唔死」......打針後約一星期才「復活」,除了本周就入院打針外,任何其他的時間都會撞正我想去的活動。

而且,主都很知道我心,原本前後入院三天,但其實首天可選擇不住院,只抽半晝回醫院抽血、照X光等就完事,剛巧14/5我要覆診中醫,反正都請了半晝假,索性一次過順道去瑪麗。祢又知道我仍軟弱,如果我知道打針全天需停工時,同工們都一樣停工的話,我會安心得多。祢又知道我不想請太多病假,特地安排星期五打針,打針後最快要翌日中午才出院,這次碰巧是星期六--非上班日,我不用請假。

嗯,既然如此......咁......好啦。

8 則留言:

易風思說 說...

:) 睇你同神講想參與d咩節目時, 有點明白你的心情, 我近期都係係度liue緊佢, 想佢比我...kikiki...

dEoN cHaN 說...

hello my positive thinking friend

Tam Tam 說...

加油加油 神連時間都幫你度好 真係細心啊

唔知總有冇海景靚房住呢

匿名 說...

加油啊baby~

匿名 說...

Hi Wendy,今晚rachel鼓勵我邀請您參加星期天的醫契.... 但厡來您明天將入院渡假...我們會為您禱告的....

Blessings!

匿名 說...

你都係去左退修啊,不過地點改左係醫院啫﹗
"退修"o係個心度呵﹗加油﹗願聖靈親自安慰、對你說話。

河馬 說...

努力,加油啊! 等你好消息。

Wendy Chang 說...

Yvonne, hehee, 咁希望佢俾你liue到啦!

Kei On!!!!! my return-from-英國 friend! How're you? Is your family alright?

Vera, 哈, 搬返落去原本個ward, 無海景lu. 係呀, 神好細心, 其實就好似你作為母親一樣咁為囡囡打算.

Pearl, 今日中午出院本來想約你食tea, 但你電話唔通呀, 可惜呢~

Peggie, 謝謝你和 Rachel和醫治團契一班弟兄姊妹! 願主繼續與你和你一家同在! 我有睇團契的代禱事項0架~

詩人, 係呀, 又可以安靜了, 今次都唔錯, 今早早上吃不下粥(昨天打針), 但之後又餓了去了大家樂吃light breakfast, 坐在望到海的窗邊, 唔~~~~好寧靜, 回到病房, 又重揭詩篇, 由頭看到尾. 不錯的"退修"! 只是我很想和同工們一起呢, hehee...

河馬, 現在回你, 已是好消息喇~~