2008年6月9日星期一

寒衣入攏啦!

所謂「未食五月糭,寒衣不入攏」,這句蘊含民間智慧總結的諺語,在今年拉尼娜現象使冬季延長之下,就更見真實了。踏入初春,已幾次想大執衣櫃,來個換季,誰知三番兩次忽然轉涼。等到晚春、等到初夏,仍是不敢輕舉妄動。現下好了,忍耐多時,終於過了端午節。今天公眾假期,看我還不動手?

一輪大執,好個體力勞動。寒衣入攏了,多餘的衣物送到樓下的舊衣回收箱。完後,好暢快!

原本今天和友人去行山,天雨取消了,改去打保齡。昨晚感到自己需要休息,首次推了友人之約。今天過了充實又安息的一天假期,十分愜意。

早上9時多,悠閒地吃了個早餐。早餐後靈修加退修,在自己睡房小小天地中,心靈與主親近,一片寧謐。中午開始「寒衣收入攏」,一輪體力勞動,活力更加充沛。下午2時多,忽發奇想,走到家附近的機鐵站商場,試泳衣!玩完後(唔幫襯),回到家附近享受一頓下午茶,帶了一本書去邊吃邊讀。返家,揭揭雜誌,看家居擺設與小飾品(肯定是昨天到大哥哥家後的影響)。傍晚,沖了一杯甜茶,開電腦,寫blog,網上天地任我行。過不久就晚飯了......

這樣的一天,是心靈的歇息,對我更重要的,是身體的休息,好迎接明天的挑戰。

6 則留言:

匿名 說...

行山保齡都未及執衫咁好玩?你都得啦﹗
看見你今日咁精彩,我都好羨慕啊﹗
希望星期日見到你,我會早d返。等你有時間再約你cafe,珀麗灣果間已經執左啦﹗

匿名 說...

好想看看你啊詩人。

河馬 說...

講起我都係時候收拾衣櫃.....想起就頭痛。

匿名 說...

我哋尋日打完保齡食完飯都急急返屋企!
天氣太熱,還是留在家中睇碟比較寫意!
~chi ling

匿名 說...

我都試過"玩試衫"~~
專登入bossini 試件自己唔會買的衫...試完好有滿足感的, 哈哈!!

Wendy Chang 說...

睇碟! 我都好想! 好似好耐無睇過戲咁呀 :(
p.s. "無睇過戲"即係, 睇得唔夠多唔夠密唔夠喉!

蚊妹~~ 多謝造訪 :)
係呀, 都幾好玩0架. 另外, 我試過有次見到bossini大減價, 成班師奶在內"廝殺", 一向見到此類情況一定混路行的我, 那次忽然頑皮, 心想: 入去感受下廝殺氣氛都好喎, 就"昂然就義"咁入去喇......生活其實都可以好多樂趣 :P