2008年6月13日星期五

好想游水

就是好想游水。

多得奧運,平日已很難預訂的羽毛球場,7-9月更是常滿。三個月不能打羽毛球,Pearl Pearl一言,又重點希望,泳池都免費喎。係喎!泳池是康文署轄下,當然包括在內!

Next step:盡快盡快盡快買泳衣。

5 則留言:

易風思說 說...

不如游私家池啦, 夏天多EV71呀

Wendy Chang 說...

我都諗住避開人潮, 8月前我仲有9日假要清, 所以如意算盤都打好了, 請幾個半日假, 去游水~ 唔使夜晚同人迫, 又或者俾人一腳撐到我個肚.

易風思說 說...

唔洗錢的野, d人幾唔得閒都要抽時間去的.

話說回頭, 泳衣都係兩件頭好, 唔想比人眼望望可以加件小背心, 但兩件頭去廁所放便得多呢!

Wendy Chang 說...

我星期日已經買0左泳衣喇~ 正正係兩件頭的! 我想游水想到星期六晚發夢, 夢見自己去買泳衣, 連款式顏色質料都一清二楚. 翌日星期日, 仲忍得住? 買0左lu~ hohoo...

匿名 說...

哈哈~ 游水記得要預我啊!
泳池每週都有大清洗日,頭兩節閉池清洗,剩係開夜晚嗰節。
如果呢日去應該會衛生啲架!
~chi ling