2008年6月23日星期一

密密gathering

上星期五,特地取了一天假。早上至下午,與傅ka善中環半天遊,捐窿捐罅專到地道得不得了的大排檔,食麵食糖水,吃得汗流浹背仍甘之如飴;下午與袁姑姑相見,三個人坐在 O 嘆 tea/coffee,時而傾偈時而各自發呆,十分享受;晚上,扶貧團友聚。見到感覺上常在印度的 Ruby,開心 x 10。咁多個扶貧友中,數你見得最少,上次見是 2003年,5年前!

上星期六,教會小組,之後食六月生日飯。文靜、Ray、錦基生日。求主賜仙仙強健身體,作為送錦基的生日禮物。

星期日,中午拖了大哥哥去中環翠華,再到 IFC 1882來杯 real coffee。這間 cafe 的 Cappuccino Viennese好合我口味,不加糖都可以,不過傅ka善對 Illy 仍然忠心不二。晚上趕入深井,大學同系同學聚,Yumiki & 東 house warming 打邊爐。最開心是見到多年不見的阿敏,風采依然......依然是眾男同學圍寸的對象,整晚笑聲不輟。

今晚,真是神恩待我。自 Kei On 從英國回來後,約呀約,約了幾星期終於鐵定今晚,可是我又實在累了,明晚和後晚仍有 meeting/gathering呢......怎算好?結果「又是」不須我開口,Kei On 先問我......神好恩待我。呵呵,好,延至下星期六。今次我好有信心我和 Kei On 一定可以見面的!

明晚星期二,與馬太去開會。不能再拖延了,上次原訂開會日期,是神出手讓我不用開,已好恩待我。希望我頂得順啦。

後晚星期三,Chi Ling生日飯。好期待,希望我當晚不會又呆呆的。

星期四晚,感謝主!如果婉美 book 到場打壁球,我還有命嗎? :P

Pearl Pearl 約我今個星期日晚去游水,看見自己這一個半星期的 schedule,早早推了。

連續多天的 gathering,體力挑戰!

7 則留言:

易風思說 說...

真係好密下喎, 你的朋友真多, 多得來又細心, 全都是貼心的. 日頭嘆完, 夜晚可以瞓得好喇掛?

匿名 說...

保重身體!

匿名 說...

保重身體!

匿名 說...

咁你幾時先同我ga呢?
我去了機構返工啊,有冇告訴你?

Oska 說...

勁!
見到2次我個名!:p

留返 d quota慢慢用,勁好多o野要同你分享wor!:)

Wendy Chang 說...

Yvonne, 係, 朋友好多, 可惜我過去卻沒盡作"好朋友"的責任...這福音的債, 我一定要還!

一仔媽咪好叻好叻好叻~~~ 識點用yahoo blog教我丫, 我得個"殼"咋, 未得閒去理佢.

詩人, 我知你轉0左工呀, 今個星期日聯堂, 等我再詳細0的問你轉去邊間機構先.

Oska, 恐怕將來你名字出現的frequency會更高, 又或高到一個地步野野都有你我就索性唔寫! :P

匿名 說...

好啊﹗在人群中等你啦詩人。