2008年10月20日星期一

正式簽約喇!

2008年10月17日,星期五,早上,我正式和福音證主協會簽署「出版合約」喇!

簽約全程,我笑到見牙唔見眼。


左:共需簽四次名。簽第一個名,興奮,緊張,有點手震,拿着原子筆的手,在自己姓名的橫線上游移良久才敢確定下筆簽名。
右:簽最後一個名,見證着簽約儀式的雅燕媽媽戲謔:「唔捨得簽最後一個名係嘛?」我邊笑邊點頭:「係呀,唔捨得呀!」終於簽下最後一個名。


很榮幸,自己既是證主同工,又是證主合約作者。

在我不知道時,已和證主及中國結下不解緣。中一時,一位基督徒老師(胡可仁老師)送給我們幾位基督徒學生每人一份小禮物,各人收到的都是錄音帶,我收到的卻是一本書--中國內地會創辦人戴德生的自傳《獻身中華》。

證主在 30多年前由兩間機構合併而成,證主的「證」,就是當年的證道出版社,而這出版社,正正就是源於戴德生創辦的中國內地會!

證主多年來出版了不少好書、經典書,還記得我中二時,一位基督徒師姐送我一套初信栽培系列小冊子。當我 4年前申請加入證主作全職事奉時,赫然發現這套小冊子竟是證主出品。當時,我興奮得把那套已發黃的小冊子帶去面試,還在人事部經理面前揮動(唔,唔知 Jasmine有無俾我嘅熱情嚇親......)。

我一直相信文字的影響力。我愛文字,也愛中國,更常以自己在中國內地會的「孫兒」機構服侍而深感榮幸,彷彿承接前人服侍中國教會的熱心。

在不久的將來,神感動我去寫的文字,竟能透過「證主」出版成書......於我來說,具有何等深刻的意義?

24 則留言:

匿名 說...

看見你由細到大,天父給你的帶領。"伏筆"之深委實盡顯祂的智慧。

匿名 說...

祈求主使用你的文字!
坐在旁邊的我可是一直深受激勵呀!!

btw,
簽約當日的相可以給我嗎?
=p

joyce c

Tam Tam 說...

好期待:)

匿名 說...

靚女呀,預計幾時出版呢請問?

蜜瓜

匿名 說...

先恭喜你呀, wendy!!

原來你同證主的關係是這樣奇妙的呀? 不講不知呢...

神的帶領真的很奇妙呢....為你感謝主!!

匿名 說...

Thank you for sharing with us the tears and laughters that we have also been blessed. Pray that you and CCL will continue to bless and edify more people in Christ.
Gdfry & SW

匿名 說...

一向覺得文字就是一種很有力的「媒體」,每每看你的分享,就能感受到那份「真實」和「感染力」。你、文字和對事物的觸覺就是不能分割的最佳配搭,好似三合一咖啡咁呢!所以天父給你這份恩賜就一定唔好埋沒啦!

ym

Oska 說...

你都唔知呀,我已經幫你賣緊廣告喇!
話唔定,一個唔覺意成為我班細路既讀物...hee!

匿名 說...

恭喜晒啊~
幾時出版啊?好期待!
~chi ling

匿名 說...

你真係笑得好當燦爛喎,哈哈~ 網上文字雖然方便,但點都唔及有本書O係手咁有質感哩~ 熱切期待著 :)

老鷹 說...

即刻開始預售啦!

易風思說 說...

係呀, 如果本書加入點圖片, 沒有'小圈子' feel就一流. 好期待呀!

匿名 說...

每星期總會抽時間看看你的文字。認識你多了(一直不太認識你,畢竟是你我在多年前,因某些事情的原因,才有數次會面;之後就鮮有往來),欣賞你對生命的坦白,更豐富了我對上帝與人同在的領受!

願彼此互勉之!

伍傳道(恩禾堂舊同工)

Wendy Chang 說...

史提芬, 我也只能讚嘆神智慧深哉.

Pui, 我一邊講, 我自己都好震撼, 不知是哪來的言辭, 聖靈感動的.(相片明天給你)

蜜瓜& Chi Ling, 其實要出版可以好快, 但我唔急, 最緊要前段的方向拿得準...無可能全部文章炒埋一碟咁就當本書出版的.

為出版團隊祈禱丫, 編輯都要由頭到尾將我的文章重看一次, 還要開多次會...搞掂這些, 排版印刷好快0者. (所以呢, 幾時出版呢個問題, 我都答唔到, 反正我唔急)

Yvonne, 如果無圖片就大鑊喇, 咁悶!

伍傳道, 多謝你 :)

jennifer@小慶 說...

係, 你要找到出版的真正方向. 這不但影響捒文章, 相片, 設計等, 仲有推廣, 宣傳, 籌款等. 大家一定要支持呀!!

這本書未必令你財務上富貴, 但將會獲得很多愛, 情誼, 榮耀主的機會.

匿名 說...

好開心知道你可以出書!
期待你的"文字", ADD OIL!!
Candy

匿名 說...

Congratulations Wendy!!
So are you going to China this week??
Wish you a nice and rewarding trip =)

Unknown 說...

Wendy, 見到你笑到見牙唔見眼,想象到你的開心程度很高、很高 ...
我也替你開心呀 .. ;)
Thank you God!
Kam Fu Yan

匿名 說...

看到這篇 entry 真係好感動!
天父的作為是何等奇妙!
還有,妳愛中國、服侍中國教會的熱心和生命力,也不斷激勵著我!
哈哈...我已向身邊的朋友做緊宣傳啦~!
joyces :)

匿名 說...

amazing!

匿名 說...

wendy,你知道你0既笑容真係可以感動倒好多人嘛?期待你0既著作,一定會支持!

Unknown 說...

哈哈,你真係笑得好開心呢!到你個仔真係出左世我諗你開心到訓著都識笑 :p

我已經響我個書櫃預留左一大格空位比你,等你呀~!

(btw,會唔會有可能見到你D招牌公仔成為你本書既插圖呢...哈哈)

匿名 說...

係真的!由我認識你的第一天, 我已經覺得你用字精煉,很有感染力,現在透過閱讀你的日誌,更被你的文字多次感動!所以知道你將出版文集,真令人期待!I'm reaaaaaaaally proud of you, Wendy!! ADD OIL!

Wendy Chang 說...

青蛙, 咁我真係要笑多0的! :D

蚊, 嘩...一大格添呀? 你隻貓貓會入侵寄居0個一大格0架喎 :P (我0既畫, 唔係立亂俾人睇0架!!)

阿敏, 又回想大學時的日子, 好鼓勵, 多謝你!