2008年11月3日星期一

原來可以如此美好

前晚,又是一個 terrible night。

肝臟癌腫痛加上腹腔痛,躺在床上,全身繃緊不能放鬆,根本無法入睡,換哪個姿勢都無法感到舒適些。這樣折騰到天明,不用說,白天連飯也不吃,只管睡。

昨晚,實在忍受不了,我一直沒要求醫生開止痛藥,於是就找來去年手術後醫院開的止痛藥,只求一晚安睡。

挨到臨睡前才服,不消一會,痛感消失了。無痛的感覺相當陌生,用力感受一下,真的不痛!深夜依舊醒來幾遍,即使一時未能入睡,黑漆中盡情感受那陌生的「無痛」滋味,原來,沒有痛楚的睡眠,可以如此美好!

今早醒來,感到精神明顯好轉,全身似乎也有了點力氣。或許,好的睡眠可以幫助身體吸收營養。

希望我手上剩下的止痛藥,能挨到 11/11見紓緩科醫生。要慳啲洗。

21 則留言:

jennifer@小慶 說...

痛實在大大影響生活質素, 若實在頂不住, 便吃罷. 痛到不能睡, 失去了你要求紓緩治療的原意.

其實你手上可能是一般的止痛藥, 你不妨叫爸爸把藥袋拿去註冊藥房問下, 萬一不夠貨, 都可以買來食住先.

老鷹 說...

痛就食葯啦,唔好死頂!為你的食慾、痛楚、睡眠質素禱告。

易風思說 說...

同上 :)

匿名 說...

痛就食藥啦~~咁先至可以有良好既睡眠質素嘛!

Wendy Chang 說...

我一定會吃止痛藥的了, 真係好得太多. 不過尋晚又有另一個問題, 就係"黃疸"令我全身皮膚痕癢, 痛是不痛了, 抓癢卻抓了成晚. 今日累到傻0左, 去到邊(搭的士/覆診中醫/等候/照超聲波)瞓到邊.

匿名 說...

癢也許比痛更難忍。你有無試過止痕藥如piriton。好既睡眠質實在很重要。

匿名 說...

Wendy,我試過皮膚敏感全身都好痕,怎也睡不著.結果用左個超念力方法,就係不斷同自己講:"我唔係我,我唔係我,痕o個個唔係我."果然止到下...(就算覺得"好無聊",都唔好講出聲呀!但求cheer you up la.)
無論點,為你食得落,瞓得著,無痛無痕祈禱...
雅燕媽媽

jennifer@小慶 說...

紅疹引起的痕癢, 我以前會搽 "古龍水", 涼涼地. 個女就用 "酒" (什麼牌子都得, 或者你試下個媽煮餸果樽), 爽身粉, 萬金油, 總之 "拿拿地" 和 "涼涼地", 減低痕的感覺.

當然為你祈禱.

匿名 說...

今早同lm&ap開會傾你的新書,睇到聖靈動工,所傾的速度好快,大家的向度都好合一,有神動工,乜都確係唔同d. 我知道, 呢本書都會係我地o既"下一個神蹟"!
當然,大家繼續為你的情況祈禱!你好好加油休息休息再休息!
雅燕媽媽

匿名 說...

掛念您! 為您禱告!上帝顧念您!
Peggie

Wendy Chang 說...

黃疸引起的痕癢好了些, 只要不痛, 其實痕癢暫時沒什麼.

雅燕媽媽, 聽到為出書開會, 實在好欣慰 :> 特別在我暫時"癱死"在家大抖時, 一切仍在進行中, 太好了.

各位, 經過連日不斷絞盡腦汁迫自己食野, 我塊面已經無咁凹無咁骨無咁削了, 肥返些少.

匿名 說...

肥番就好﹗祝你食得目訓得寫得乜都得﹗加油﹗

易風思說 說...

你用咩方法迫自己食野?

Wendy Chang 說...

Yvonne, 有日我知道自己carbohydrates唔夠, 就用豉油+麻油撈飯, 來引自己吃完整碗飯.

有日我知道自己蛋白質及維他命A & B唔夠, 就走去食迴轉壽司(行去商場當散步), 食下三文魚同吞拿魚, 又可以迫自己連舊飯都食埋. 因為迴轉, 所以可以更慢地吃, 消化得更好, 吃得更多.

仲有, 想到食乜, 就向媽咪"點菜", 盡量令自己"想"食野.

都算見效的, 起碼塊面(在醫院時)陷下去的地方, 現在已有返肉"填"返.

Unknown 說...

Wendy, 唔好想得太多,總之腦海想食乜就乜,不過一定要食D有營養食物呀!:)

匿名 說...

Your smart way of nutrition 'enlightens' my head and 'jokes' my stomach as appetizer whenever i'm depressed recently. Thank you! :P
Gdfry & SW

匿名 說...

下次食三文魚預埋我啦,到時我地一邊食一邊作首"三文"詩都唔錯喎﹗"三文"或者係中文英文同埋......不文都得架﹗總之你要開心D、食多D同埋休息多D,禱告記念你啊詩人,加油﹗

匿名 說...

Wendy~~
生日快樂呀!祝你越來越有胃口,越來越長肉,越來越精神~~

易風思說 說...

哦, 原來你鍾意麻油. 你又同呂聲新多一樣野似啦, 就係理性主導到可以因為需要而叫自己食野.

匿名 說...

Hi, Wendy:
原來今天是您的birthday, HAPPY BIRTHDAY!我是Rosanna Chan的cell group member,我哋會繼續為您禱告!您blog使人很感動和得鼓勵,盼望早日康復!期待您書本面世!
以馬內利!

Wendy Chang 說...

Rosanna's cell group B/S, 好多謝你地的代禱, 雖未見過面, 也不知名字, 但在主內, 衷心感謝 :)