2008年4月9日星期三

第一個飯盒

也不是未帶過飯,中學時就曾貪得意和 Pearl Pearl 齊齊帶飯,結果從此奠定了「永世不帶飯,死都出街食」的習慣。

各位 CM同工們,你們有福了,認識了我三年半,終於有幸得見這個餐餐出街食或窩在「窿」裏叫外賣的 Wendy,明天施施然走到 pantry 蒸飯(既然有蒸飯機,當然 "蒸" instead of "叮" 啦)。

晚上雞手鴨腳把飯餸裝進飯盒(媽媽在旁充當技術指導,要我放靚些),忍不住心中興奮:「唔!呢啲歷史性時刻,拎部手機影低先!」坐在飯桌的爸爸立即「哈」聲笑出來,媽媽就一副「頂你唔順咁都影一餐」模樣。


登登登凳......這就是我工作生涯上的第一個飯盒了!為了紀念此一重要時刻,我特地約了傅ka善明天一齊食飯......盒。(其實部門內除了我和 Uncle,全部同工都是帶飯盒或在 pantry即煮的)

-------------------------------------------------------------

話說剛才媽媽見我又影相立即擺出一副「頂你唔順咁都影一餐」模樣,哼哼,且倒帶回到昨天晚飯......

正吃飯之間,我忽然覺得眼前餸菜,對於一個三人家庭來說,簡直蔚為奇觀--九餸一湯(四新五舊),而平時其實我也習慣了四至六個餸的--便立即離座取了手機來拍下了眼前桌上的餸菜,媽媽好不佻皮,將北京填鴨伸到我面前要我影一張......哼哼,「頂你唔順咁都影一餐」?




有時,我覺得,媽媽在這三人家庭施展不出一身廚藝,有點「鬱鬱不得志」。從小我就習慣了一餐會有四碟以上的餸菜,直至長大後到朋友家吃飯,才知原來......可能真要有一家十口,才能讓媽媽一展身手!

15 則留言:

匿名 說...

九餸一湯......帝皇式享受﹗我唸成世我都冇呢d幸福架啦﹗好嫉妒你啊才女﹗

Tommy Choi 說...

係咪先,你好想你媽媽一顯身手的話,
至多我幫你約番千人宴d人嚟撐場
(至多儘量幫下你地買下野或者執頭執尾....幫到的話)

p.s.你個飯盒執得幾整齊bor

易風思說 說...

媽晚飯都會煮4-5個餸, 但我地有7個人呀...姐姐...

Tam Tam 說...

唔該影清楚一點得唔得啊 想抄橋 一click 朦啊 好似好好味 想試下嘛!

食多d啊 好多好味菜:)

Wendy Chang 說...

詩人, 係啦, 我真係身在福中.

Tommy, 媽咪自從幾年前以 "滿漢全席" 招呼我教會小組後(曾吃過的人仍非常難忘), 就隱退了只煮給自家人, 原因是, 她對自己要求太高, 露一手所耗心力極大. (但其實我覺得, 她普普通通的煮已夠"照"了, 只是她不願意就咁招呼客人)

Yvonne, hahahaa.... 今晚有5個餸, 3個人.

Vera, 無法啦, 我部始終係手機, 我無相機0架. 飯盒四個餸都是很清的(我病後媽媽就煮得好清)--蒜蓉炒菜心, 金菇豆干肉絲, 栗子炆排骨, 豆角炒粟米仔.

匿名 說...

嘩﹗伯母係咪大長金蕃薯呵﹗個個餸都係獨立一個菜式(有蔬果有肉有豆)即係是旦一碟都可以係一餐啦﹗但又可以互為配搭,天才啊﹗
佢每日係咪返朝九晚五......係廚房?

匿名 說...

點解...你屋企0既家常飯會有北京填鴨???
~CHI LING

易風思說 說...

我都好奇怪北京填鴨幾時變左家中常菜了?

匿名 說...

哼,睇怕你係時間練番一兩道耍手菜,用來對撼我的青草味或清雞湯西蘭花吧!~哨飽

匿名 說...

嘩!! 唔係呀ma!! "滿漢全席" !!!!

您好您好, 本人係一個妳唔認識但因妳既經歷而一路有靜靜雞上黎睇妳日記既人, 加上妳既文筆實在太吸引, 哈~

本來都諗住只看, 不說(因為文筆差得嚇人=P)。

點知一睇到妳ly篇..愛吃既我實在忍唔住la!!

都唔好話"滿漢全席", 淨係個北京田鴨, 我都好想成為妳朋友la~ 如果可以識埋妳媽咪學返幾招就hahahaha la (說笑 =P)

by the way, 我叫meiji =D

Wendy Chang 說...

各位, hahaa, 等我澄清一下先, 北京填鴨之所以會出現寒舍, 全因爸爸在外"反"完後從酒樓帶回的打包......之不過, 媽媽還有一著厲害之處, 就是品嚐了某種食物後, 可以煮返出來(品嚐時就大致已掌握了哪幾種食材和調味料)!

Wendy Chang 說...

meiji, 在黑貓白貓的blog中常見你蹤跡, 其實都唔陌生喇~ 哈哈.

數年前那餐"滿漢全席"(形容詞0黎0既, 唔係真係正宗0個款呀, hehe), 的確食到當時有赴會的弟兄姊妹, 到宜家都仍津津樂道. 見到弟兄姊妹"回味"的表情, 我都覺得好proud of my mum!!

匿名 說...

如果我都咁有口福,一定變fat妹!

oska

Wendy Chang 說...

Oska, 唔會0架, 因為當你自小已習慣了一餐有咁多餸, 你就唔會希奇--我病前, 最唔中意食屋企野, 最中意食街外野, 媽咪一唔煮餸一煮四川担担麵或求其一個肉醬意粉, 我就最開心.

宜家先識珍惜咋.

匿名 說...

你就好喇, 我都好掛住我媽媽 + 爸爸煮啲野食。