2008年4月8日星期二

National Geographic Dinner

昨天晚飯,爸爸去 "反",我和媽咪撐枱腳。

媽咪突然問:「青海個省會係乜?係咪銀川?我由今朝早諗到宜家都諗唔到。」
「唔係,銀川係寧夏嘅省會。」我繼續夾餸,不為意媽咪突然又「地理癮」起。

媽咪自言自語,一下子由西北跳至東北三省:「黑龍江省會係哈爾濱,吉林省會係吉林......仲有個省呢?」
我不徐不疾接口:「吉林省係有個吉林市,但省會係長春;剩低嗰個係遼寧。」
「呀!係呀係呀,遼寧省會係瀋陽。」我依然繼續夾餸。

媽咪興之所至,一口氣數出:「甘肅係蘭州,新疆係烏魯木齊,西藏係拉薩,內蒙古係呼和浩特,山東係濟南,安徽係合肥,湖北係武漢,江西呢?」當我想接口時,媽咪早已想到了:「南昌!......湖南呢?」「長沙。」「浙江呢?」初時我還以為媽咪在考我中國地理常識,倒真的有點不想(不屑)答,猶記得上次是考我各省簡稱,好似唔知自己個女係做邊行咁(噫?可能真係唔知會有關係喎),不過,這回媽咪似乎是真的想知道,我便一邊咬住口飯一邊回答:「杭州囉。」

「哦係喎!」媽咪完全沒有停下來的意思,直想把 31個省 / 直轄市 / 自治區都數遍:「山西呢?陝西呢?」哈,不是考我,我也有興致了:「山西係太原,陝西係西安。」「係喎,兵馬俑喎呵?河南係鄭州,廣西係桂林......」「南寧先啱。」「四川係重慶......」「唔係呀,重慶變咗直轄市,好耐喇,成都呀。」

媽咪傻笑:「唉,中學讀嘅全部俾返晒先生。」我心想:「嘩,中學讀嘅仲記得。」便讚一讚媽咪:「嘩,媽咪你已經好勁,咁耐都記得咁多!」

好,到我問媽咪了:「江蘇呢?」「上海。」果然!搞不清北京、天津、上海、重慶四個直轄市!我糾正:「上海係直轄市,南京先啱......貴州呢?雲南呢?」媽咪又好醒喎:「貴陽,昆明。」

整頓晚飯,變了溫習中國地理。到最後,我才想起未答媽咪第一個問題:「青海個省會係......西寧。」媽咪哈哈大笑:「係喎!」

好一頓 National Geographic dinner!

--------------------------------------------------------
尚有四個省沒有和媽咪 go through--河北(石家莊)、福建(福州)、廣東(廣州)和海南(海口)。

--------------------------------------------------------
其實......這篇不是想寫和媽咪之間的軼事,只是想和大家一起認識祖國~ :P

多謝閱讀,相信 31個省 / 市 / 自治區,都應該記得一半喇啩?Heheheeee..........

5 則留言:

老鷹 說...

如果身旁有人對你有興趣的事產生"感覺", 我想會是好興奮的.

Melon 說...

唉,對唔住,對地理完全冇興趣既蜜瓜連一個都唔記得,所以呢,成日都唔覺得自己係乜野華人呀、唐人呀、中國人呀,好似話,響蜜瓜心目中,除左海南島人以外,蜜瓜當其他地方既人都係北方人咁──香港以北嘛!你今舖真係對瓜彈琴囉!

Wendy Chang 說...

奧圖大佬, 係係, 所以當晚我發覺我好興奮 (還幫自己溫習了一次全國省份簡稱), 而我媽咪亦好開心.

蜜瓜, 唔緊要, 其實再揭穿了, 都是自娛成份居多. 不如你教我加拿大地理常識啦~

老鷹 說...

想想下,可能係令壽堂對你的工作產生興趣,想知多啲你過去跑東跑西做啲咩...

匿名 說...

哈哈! 我都答對wor! 好彩je!!!! 不過簡稱可能考起我啦! 下次一齊再數呀! 袁姑姑