2008年4月29日星期二

Released x 2

始終是個 "I" 人,雖然大病後 "E" 曾經有所上升,雖然鮑專員和許多其他人都不覺得我 I,雖然很多人都認為我「得」,但是,常和我出差的袁姑姑就知道我有多 I --見完人回到酒店立即「跌wat」,兩個人各自窩在床上「歇息」一言不發靜靜享受安寧一刻......

兩星期前,Jennifer過來跟我說今天要接待內地教牧同工時,本能反應面部表情立即僵住,同時心裡又責備自己因何有此反應--喂,你仍有生命服侍喎。

今天,我、鮑專員和傅ka善負責接待工作。

未到 3pm,禮堂,萬事俱備,presentation 已練了幾次。傅ka善和我,你眼望我眼,緊張,祈禱,禱告時傅ka善先笑了出來,阿們後,兩人大笑......緊張到......不過都不忘拍拍照。

也不是未試過接待,出差也常見人,但今時今日,我毋須再像從前一樣「死撐」、「扮掂」。服侍照舊,不過,怕就怕,不再怕表露出來讓人知道。

3pm,鮑專員到達禮堂。三個 "I" 人你眼望我眼,又一齊祈禱。主呀!我們把自己連擔子都交託給祢,信得過祢交給我們的,必同時賜能力去應付。

差不多 4pm,內地同工才到達......

發覺自己變得很不同,沒有了以前那種 manipulate,來訪的同工們在我眼中終於變回一個個的「人」。自自然然,盡了本份,滿心喜樂。

完成後,與傅ka善留下一起清場,歡呼~

哈,傅ka善,想不到你七個月前寫給我的,今天開始成真了吧?

今天,Released! Released x 2!

6 則留言:

老鷹 說...

你可以想像下打壁球,識打golf或baseball就更好,網球都得。壓力就好似個波咁,你大力一"啪"將佢打走,打嗰一吓要有聲,越大聲越好,好爽的!

下次同類事件前或後,打翻場波會係好好嘅平衡。

至於羽毛球同乒乓波,唔夠質感,感覺上還差一截。

Tam Tam 說...

同意同意 我記得讀過張德培說的 打網球除了技巧之外 都很靠蠻力 砰的一聲打過去 還要大叫一聲 想起來都爽(沒打過)

河馬 說...

各位您地好, 羽毛球,壁球同乒乓波我都有打,其實羽毛球都可以好大力咁打,亦都好大聲,只不過個波唔會啪一聲就去到好遠。不過都係嗰句,真係好爽。
Wendy:而家忽然好想知道你平時既生活係點,感覺上日日唔同,好似幾好玩咁。

Wendy Chang 說...

奧圖大佬, 今個星期四晚, 今個星期四晚, 我就同毛師姐婉美等去打squash啦~~~~~ so exciting!!!

老鷹 說...

係呀,後生好打多啲啦,squash唔係咩年紀都玩得架。

Oska 說...

要寫序,腦袋卻是空白一片。
重看你的blog,我們精彩的友誼,又豈能盡言?