2008年4月3日星期四

七月一「丁」

星期日,早堂崇拜後,又和弟兄姊妹到銀龍吃早/午餐。

今次沒有文靜組牧聲嘶力竭地催趕我們,竟也能在 15分鐘內從十架講台走到圖書櫃轉角位,算是很大的成就 :P 當然之後由圖書櫃轉角位走到門口那區區五步,都花了另外 10分鐘。不過也只是 10:40am 而已,茶餐廳仍有早餐供應!

從去年八月手術後,直至上星期六,足有七個月,我未曾吃過即食麵,也實在不敢吃。那天早上,猶豫了一會,決定大膽地叫了麵餐,加三元轉為「出前一丁」。

出前一丁啊~~ 我最喜歡的吃法--將煎蛋放在麵條上,用叉刺穿蛋黃勾起底下的麵,那麼勾上來的麵就會浸透美味的蛋黃了。


這碗出前一丁,是康復路上一個重要標誌,立即請史提芬為我拍下如此歷史性時刻。

我知我知,Instant noodles 有 "cancer noodles" 之稱,但我畢竟是在香港長大的呀......吃了一次,好啦,以後留待喜慶日子才吃。


* 病前不覺得味精那麼重,那天吃第一口已覺得太濃了(我現在的味蕾很靈敏),的確不宜常吃

11 則留言:

Melon 說...

係咪仲未飲得咖啡奶茶?

dEoN cHaN 說...

茶餐廳, i miss it

Wendy Chang 說...

咖啡奶茶都飲得, 但打針後一直都無乜意欲想飲咖啡, 對奶茶0既胃口ok.

Wendy Chang 說...

Yes, 只有身在異鄉時, 方知茶餐廳乃香港瑰寶. 以前我出差後返到來, 一定要去茶餐廳食下野. Deon, 你歸期不遠矣~

匿名 說...

蛋心撈麵也是我的"食"法,英雄所見略同呵﹗但我會加點椒油,好好味架﹗

易風思說 說...

對於 '丁', 我係我所認識的人裏面, 最不懂欣賞它的. 要我煮的話, 我必然會唔要第一次的'湯', 更不會下味精. 朋友們都說我煮其他面好了, 別侮辱了包'丁'喎.

匿名 說...

喜慶日子食丁就ok喇? 咁以後你生日就易辦喇...哈哈哈!

不過我到今日都係唔食得呢樣美食, 都唔知點解好"靈"咁一食冇耐就會頭痛...萬試萬靈

David 說...

我流口水。

dEoN cHaN 說...

wai, this layout is much better
much easier to read

Wendy Chang 說...

Ka Ping, 我都好懷念"辣"味.

Yvonne, 第一次的湯唔要都好正常, 最唔健康係佢, 但唔要包湯粉......唔, 唔怪得你朋友咁講 XD

陳敏敏, 你可能會長命0的, 因為你已是天生的"味精detector", 的確包湯粉0的味精勁到傻. 你睇過"破事兒", 我驚我想食"丁"時, 好似陳奕迅咁, 日日都係"喜慶"日子! :P

David, hahaaa, you're funny!

Deon, 昨天終於的起心肝換個闊些的版面, 雖然仍好中意以前那個, 但換了後自己心情都好0的, 不過仍不太滿意.

匿名 說...

我下次都用你個方法食下先.(麵放在蛋之上)