2008年4月18日星期五

Disaster

我部 notebook......搶救中......

今早home office,半小時內跳了三次藍畫面,電腦自動 restart。近幾個月來,已常常這樣。

狠下心,按着網上疑難排解中心的指引做系統還原,把系統還原到自選日期,不行......undo 還原,仍不行......再還原,依然不行......還原多一次,望望時鐘,已中午矣,寶貴光陰呀......

最後一次還原,中途竟然跳出藍畫面,大件事喇!Log in,唉,電腦 load不到任何 program。

打給豉生,立即帶 notebook回公司。現在豉生仍幫我搶救中......大量資料要從電腦內提取出來後,重新安裝系統,再把資料倒回電腦,換句話說,即是當 notebook是新買回來一樣,所有東西重新安裝......disaster。

今天回家後直至星期一,三天內,我要過沒有電腦的日子,慘也,慘也哉!

-----------------------------------------------------------

今天「潛」回公司,居然見到我的同工都很奇怪地問:「噫?你唔係一三五 home office?」厲害厲害,原來真的會有人記得!

8 則留言:

匿名 說...

都好啊﹗神要人記得的時候就記得,都是好事呢﹗記住,唔好咁博阿姊妹,悠閑d啦﹗

Melon 說...

簡直係發惡夢!希望你部腦快d搞掂!

易風思說 說...

噢, 乜咁大煲呀? 你唔睇住個電腦, 可唔可能係睇dvd睇書呢?

老鷹 說...

咁咪好囉, total rest!

匿名 說...

最重要係啲資料求得返, 對少三日部電腦, 偷得浮生半日閒! 我而家日日對住部電腦十幾個鐘, 真係要全世界停電先有啲咁既機會。

匿名 說...

希望"佢"快d好番啦﹗你食d文人冇左"佢"真係極之唔方便,祝"佢"早日安復。

Wendy Chang 說...

舊同學, 究竟你係邊個呢? 你又知我係中學校報記者, 又知我係中大0既, 你係咪我中學至大學0既同學?

匿名 說...

Wendy, 多謝你回我既Comment,我原本想係度留我個Email 但係Google實在太利害,我怕第二朝起身收到一大堆垃圾電郵。差不多十四年喇,好開心見到你與主同在既生活。花咗我好多時間先揾到你個Blog,希望你可以同我聯絡。
係Facebook 度Search 我個名應該可以揾到我。

Yu Fai NG