2008年8月7日星期四

童年趣事recap

話說上星期五做完第二次化療後回家,晚飯時,爸爸說起醫院鄰床的小女孩,講下講下,就憶起我的童年往事。

原來,那天,當我坐在床上接受化療藥慢慢滴入手腕靜脈時,隔鄰床一個小女孩正進行一個小手術而哭叫不止,也難怪,硬是把黏着頭顱的耳背割開,誰不叫痛?何況她只是個 5歲的孩子!

誰知爸爸話鋒一轉,忽然自豪地「想當年」,不過,說的倒不是他自己,而是自己女兒。

爸爸如數家珍地笑說:「Willy (在家叫的乳名) 就好叻,細個撞穿頭縫針時,話唔喊就唔喊!」
正扒飯的我立即反應:「吓?我記得我有喊0架!」

......

有人 6歲時和哥哥在家玩,正玩得興起之時,一失腳,整個人從床上飛落地,剛好後腦猛地撞在牆角,不消一秒已見自己胸前全是鮮血......

三小時後,爸爸下班回家,審視傷口後大驚,帶到對街的診所......醫生說要縫三針,但不能打麻醉針......全診所的護士和爸爸夾手夾腳按着我四肢,以防我亂動影響醫生縫針......我明明記得我掙扎得很厲害,哭得很厲害,連外面候診的病人都聽到的。

爸爸解釋:「係,本來係喊,但我一講『Willy,要做個勇敢的中國人!記得首歌嗎?做個勇敢~中國人~~』你就即刻抿住嘴,唔再喊喇!」爸爸還要邊說邊力透拳頭,做回當年的動作,惹得我哈哈大笑:「係呀,呢個我記得!!......唔怪得我大個會做中國事工啦。」

汪阿姐當年的經典金曲,到現在我仍能背出來:

做個勇敢中國人!熱血決拋,抵抗敵人,我萬眾一心,哪懼怕艱辛,衝開黑暗!
兒時,每次在電視聽到這首歌,我總會感到熱血沸騰。

------------------------------------------------------------------------

後話:

  • 那次之後,我學會了一個新詞--樂極生悲。好像是媽媽教我的。
  • 縫針時針線穿過頭皮的感覺,一世難忘。
  • 事後頭上包着繃帶一個月,我仍然在學校紮紮跳,兼且覺得自己好「型」--大概是看電視劇〈太平天國〉看得太入迷。
  • 為什麼撞穿頭大量出血後三小時仍安然無恙?因為哥哥想到用濕毛巾按住傷口。不過,又為什麼不立即打電話找爸爸媽媽?!
  • 如果後腦不受撞擊,今時今日我可能還會更聰明吧?但是,可能是撞了才變聰明也說不定 :P

12 則留言:

Unknown 說...

我諗在場既醫生同護士應該會覺得好好笑, 點樣估得到呢首歌竟然可以令到個咁細既小朋友即刻唔喊...................

我想問, 你隔離床的小女孩點解要 "把黏着頭顱的耳朵割開"..........好恐怖咁...

易風思說 說...

'做個勇敢中國人......' 哈哈哈, 咩細路來架?

我估計呢, 呢個細路內心有一份好澎湃的熱情, 汪亞姐的呼喚式唱法喚醒了呢個細路的熱情. 話唔埋呢個細路成日掛首歌係口邊, 佢爸爸先會係呢個千鈞一髮的時刻, 想起這歌來鼓勵佢, 會唔會呢?

易風思說 說...

你的體重回升了沒有?

匿名 說...

哈哈, 你好叻呀, 原來亞姐首歌可以令你唔喊, 真係估唔到呀~ 好一個熱血小朋友!!

不過, 你亞哥都好叻, 識得用毛巾止血, 好有sense 呀! 但我都奇怪, 點解佢咁叻識用毛巾止血, 但又唔識打電話比爸媽呢?

Wendy Chang 說...

蚊, 呢首當年hit歌0黎0架, 不過我都覺得匪夷所思,唔單止唔喊, 掙扎都少好多.

正常人的耳朵(耳背位)是"凌空"的, 隔籬床小女孩成隻耳都貼住個頭, 咪一定要割返開0羅, 真係好恐怖呀~~~~

Wendy Chang 說...

hahaa... Yvonne, 呢個細路呢, 每次電視播汪阿姐唱呢首歌, 佢表達熱血沸騰的方法, 就係0係個電視機前面扭來扭去......咁做父母的, 又好難話見唔到.

宜家唔使呢首歌, 自上年開始, 呢個細路0既爸爸每遇到"勁"野想鼓勵個女(e.g.推入手術室/做局部化療/做化療), 都會講"上帝保佑, 耶穌受0既苦更加千倍萬倍..."之類之類.........諗諗下都幾搞笑.

Wendy Chang 說...

呀係, 體重稍為上升返些少啦.

Wendy Chang 說...

Vicky, 係0羅, 就係一個謎0羅, 其實就算用濕毛巾, 都真係好危險呀!!! 好大個窿呀!!!

dEoN cHaN 說...

世伯真係堅~
咁都比佢諗到
不如你將呢件事話比汪亞姐知啦~

易風思說 說...

你爸應該好唔明點解看似好有力量的上帝要讓你經歷這些. 但我覺得無論係咩理由, 做父母的都係好難接受的. 你爸爸係一個很會從別人角度去理解同表達示物的人, 很捧的一個人呢!!

匿名 說...

"你爸爸係一個很會從別人角度去理解同表達示物的人, 很捧的一個人呢!!"

非常認同 =)

meiji

Wendy Chang 說...

是呀 Yvonne & Meiji, 我都是自病後, 才懂得欣賞我爸爸.