2008年9月15日星期一

又過一年中秋!

早幾天收到大學同系同學 Yumiki 的電郵,說 "you passed another mid-autumn festival, yay!"。此話深得我心,是啊!這是我的「第二次」中秋,又過一年中秋!

 
 2007年9月25日中秋節     2008年9月14日中秋節
 小兔兔燈籠          楊桃燈籠   

去年,阿豬在我手術後上我家探訪,除了拍些照片及做簡短訪問(給同系同學閱讀令大家安心)之外,還送了一隻「小兔兔燈籠」給我。當時內臟傷口仍未完全癒合的我,就帶着這小兔兔燈籠,跟蚊蚊、吉叉和雪腿慶中秋去也。

今年,阿豬又上了我家,又做訪問,除帶來了 Chris & 林結婚當天的照片,以及同學們的慰問咭(好一個壯舉!盛載了橫跨三屆地理人的鼓勵慰問)之外,又買了一隻十分精緻的「楊桃燈籠」給我。適逢蚊蚊和吉叉都不在港,我和雪腿就各拿一個燈籠,在我樓下的海邊長廊散步談心去也。



猜這是什麼?

其實也不難猜,香港各處都應會見到的--自從螢光棒變成中秋必備玩物之後。

記得兒時,中秋翌日,清潔嬸嬸總為煲蠟留下的大面積蠟漬頭痛;現在這幾年,新聞則是報道中秋翌日掛在樹上那些失去光芒、難以用肉眼看見並清理的螢光圈。





每逢中秋,我家樓下就多了一棵「許願樹」。

樹下都是人,團團圍了一個圈--有人看熱鬧,有人試着將螢光圈拋上樹,有人舉機拍攝......如果翌天的清理不是那麼難的話,其實,這樣看上去倒是很漂亮的。

9 則留言:

Meiji 說...

前幾年不在HK, 回來了但出唔倒去, 這些螢光棒樹, 我還真的未見過, 乜原來E家興, HA~ =)

jennifer@小慶 說...

記得, 當然記得去年你寫中秋.
今年帶了小朋友去公園, 係呀, 根本唔係玩燈籠, 係玩螢光棒 (都好, 安全和乾淨d).

我和阿妹不禁懷念兒時玩風琴式的燈籠, 及一起係田間走路的風味.

係呀, 若要香港有中秋節氣氛, 應該叫全港關燈一晚, 才看到月亮和燈籠的光呀.

匿名 說...

我竟然冇見過呢啲螢光棒樹!

易風思說 說...

塋光棒樹好靚噢, 我都想欣賞下. 其實呢個IDEA己經係好善心的了, 只是不太環保, 那麼多塋光液一下子要堆填. 我地己前玩煲CANDLES又危險又難清理, 只是大家都因為那份童年的情懷而難以忘懷吧了.

Wendy Chang 說...

Meiji, 雖然去年我已見識過螢光棒玩法的多樣, 但今年再見, 仍然覺得那些大人細路好creative!

螢光手圈和螢光波波已是最基本的了, 還有什麼螢光九節鞭、跳大繩、皇冠、兔女郎耳仔、戒指、眼鏡、螢光服......真係包羅萬有.

Jennifer, 我都係最懷念風琴燈籠, 年年都要買一個, 而且我不喜歡用電的燈籠, 可能兒時都是用火燈籠吧.

Kerry, 咁下年要落足眼力喇, 其實都真係幾靚0架!

Yvonne, 係呀, 螢光棒樹算是較善心的了, 雖然一定清理得不乾淨, 但一場風雨就幫了食環署的人. 係, 我細個都係玩蠟燭同煲蠟, 所以特別懷念.

Oska 說...

我唔認得呢度既?!

匿名 說...

有冇食滯著月餅呢?

Wendy Chang 說...

Oska, 因為我們好少坐在這裡傾偈.

詩人, 放心, 月餅有食少少, 但無食滯.

匿名 說...

願 我們一起渡過以後的每一個中秋!