2008年9月30日星期二

好渴好渴

覺得自己快要渴死了,沒法,每天只能喝 1000毫升的液體,相等於四杯水。如果每天僅可喝四杯水,我倒沒什麼所謂,反正平日我一向對喝東西不熱衷,可是,這四杯包括中藥、補肝奶、粥、湯......等,總之飲食的水份一概納入這 1000毫升。

這可慘了!

單是中藥加上補肝奶,已佔了 1.5杯,只餘下 2.5杯的 quota。

望着媽媽煲的湯,可望而不可即(感恩是媽媽很諒解);早上想吃麥皮麼?想也別想,一碗麥皮已是 1.5杯水;胃口不好想吃粥?罷了罷了,又用我 1杯 quota;更別說其他什麼營養補充品乜乜「素」乜乜「impact」,真箇門兒都沒有。

發夢都想飲晶瑩剔透的大大杯凍檸茶,凍檸茶啊凍檸茶啊......

17 則留言:

匿名 說...

天父爸爸,求祢幫助,看顧Wendy!阿們!

jennifer@小慶 說...

天氣涼爽d, 流少d 汗, 希望妳無咁口渴啦!嘩, 果次high tea係入院前食左, 你飲左熱檸水, 真感恩!

咁咪連有水份的生果都只能望梅止渴? 小心飲食. 魚蛋燒賣果d 醬油都要計呢!

匿名 說...

希望你早點免去這個限制。

易風思說 說...

幾時覆診睇退水情況?

易風思說 說...

唔飲, 但潄潄口得唔得架? 個水濕下感覺會唔會好D?

匿名 說...

係囉~~等你既味蕾感受下凍檸茶既味道先啦~~最多唔吞佢落肚吖~~

Wendy Chang 說...

Jennifer, 熱檸茶同凍檸茶係唔同0架 :(
太多水份的生果不會吃, 但提子那類, 我會選中國珍珠提, 媽咪話唔覺有分別, 我話:梗係啦, 你都唔口渴.

Yvonne, 8/10(下星期三)照肺片, 睇下個肺積水情況有無減退. 體內積水呢, 9日內減0左7磅, 雖然"積水容易退水難", 但都算唔錯了.

潄口係好方法, Kerry, 但如果用凍檸茶來濕濕個口, 我一定會失常地大口大口飲晒成杯, 就好似0的減肥人士突然暴食一樣.

匿名 說...

Could it be a discipline of spiritual life ?:P He will award you more! Blessings!
Gdfry & SW

Wendy Chang 說...

Gdfry & SW, it's a good idea. 這幾天, 我就常常想起耶穌在曠野禁食40日受試探.

匿名 說...

9日內減0左7磅, that's already a great improvement!
Keep on Wendy!!

Wendy Chang 說...

Ching Ching, you're doctor. If you said so, yes, I should be more patient :P

匿名 說...

天氣乾燥, 又咁口渴, 不如用蒸面機, 不過係加檸檬茶(唔係加清水)入去部機度, 咁蒸下又聞下, 或者可以頂到下...
求主的愛充滿你, 又助你免去慾念...
雅燕媽媽

匿名 說...

秋風起呀, 天氣乾燥呀..不如用水噴下塊面, 等皮膚飲d 水啦...

jennifer@小慶 說...

如果不想買蒸面機 (你咁愛天然美, 這些器材都應該欠奉), 不如洗臉. 又可以沖熱茶時, 透過熱氣索下都好. 咁又不如用玫瑰花茶, 靚d 啫.

你看, 你一講就有咁多 "橋", 你真是萬千寵愛呢!

Wendy Chang 說...

這些"橋"都可令生活增添不少樂趣 :D

我都想到一條: 將檸茶雪成一格格冰, 渴時取出含在口中, 冰一冰, 好爽!

匿名 說...

呢四杯水的quota要維持幾耐呀?!除了凍OT之外,還有香濃的咖啡…講講下,又諗起我以前煲過的特酸咖啡。哨飽特色也!

Wendy Chang 說...

最起碼要維持到下次覆診(8/10)吧? 現在進度都不錯, 11天減去了9磅水.