2008年9月21日星期日

經過了愉快的兩天......

明早我會乖乖和爸爸去瑪麗看急症。

不等星期三覆診了。上星期五(19/9)開始,下肢浮腫情況愈發嚴重,雙腳浮腫得簡直不像話(當然更不像話的還在後頭)。自病後一向「了瘦」的大腿,照鏡時赫然發現變了 "Tree trunk",只得看着鏡子搖頭苦笑。

已經重了 12磅,上下腹腔的水擠到下肢。晚上睡覺要墊高雙腳,早上浮腫情況還好,到了晚上,一天累積下來,浮腫就相當明顯,更有「逼爆」小腿之感。

而且,我仍不斷發着低溫燒。

看看明天醫生怎樣判斷我的情況吧,應該不會那麼快替我「抽水」的,我只期望醫生給我吃利水丸。

5 則留言:

Oska 說...

支持你快d睇dr.,見到你辛苦,心裡不好受...
希望dr. 幫忙看看,放去那些水...

jennifer@小慶 說...

大家都很關心, 都不禁問, 係咪可以放水? 我們不懂, 求主俾醫生智慧點做.

聽講星期三可能有颱風, 都係明天去睇左先好喎.

匿名 說...

多d抬起腳, 少食鹽份可去水。(經驗from pregnant時引起腳的水腫)
求主幫助, 12磅水, 真係唔少o野, 那昨天一定也很辛苦你了......
雅燕媽媽

易風思說 說...

睇完醫生, 留兩隻字呀?

Unknown 說...

看到你的update就好了!看到facebook慶祝生日的相嚇了一跳, 第一個反應係 "做乜事要咁早慶祝....", 想問你又怕阻你休息, 最後問pearl先知原來係慶祝手術後1周年....嚇得我...哈哈

btw,你記得唔好因為水腫而唔飲水呀, 知道嗎! 快快睇醫生吧~~~