2008年2月3日星期日

如此make sense

星期五下午在鴨脷洲一間屋邨小學,和 18位小三至小六學生分享自己的故事。「八陣圖」立體肝仔好成功,真的感謝主給我這創作意念--最重要是我一雙拙手能應付到的意念。

分享 20分鐘後有 Q & A 時間,同工早已預告,上次一位嘉賓遇到的,是「你幾多歲呀?」、「你拍拖未呀?」諸如此類的問題。分享完,我帶著充足的心理準備,預備迎接同學們千奇百怪的問題,哪知,第一條問題令我大跌眼鏡--「你宜家好返未呀?」。

接著第二三四......條問題,令我眼鏡繼續跌之餘,心中慢慢升起感恩的心。

「你個肝生返出嚟未呀?」
「你個傷口仲痛唔痛呀?」
「你個肚啲釘仲喺唔喺度呀?」
「你點解會有肝癌呀?」

如此 make sense,如此 relevant!竟讓我可以進一步「滲入」一些大道理,good good good!

承蒙這群小學生耐著性子聽姐姐我講個 20分鐘,完後還問些如此 make sense的問題,總算鬆一口氣喇!

沒有留言: