2008年3月10日星期一

11/3-13/3 入院渡假

明天入院,後天打第二次局部化療針,順利沒發燒的話,星期四出院回家。

本來想寫昨天崇拜後下午和弟兄姊妹去行山,誰知搞了半天都 upload 不了照片,放棄了,待我出院後再寫吧。

夜深,睡去也~

5 則留言:

匿名 說...

加油呀~~ 我終於搵到屋喇, 只係搬去對面第二期...等你出院抖夠之後我都應該差唔多搬完屋喇, 到時上黎再踩鋼線同埋食"入伙"酒

Tam Tam 說...

加油加油 神與你同在!

易風思說 說...

繼續...係!

匿名 說...

祝你旅途愉快﹗

Wendy Chang 說...

我昨天出院喇~~~

陳敏敏, 恭喜晒! 我一直都好掛心你搵屋0既事, 好野~ 下次上來, 我會帶備 "神秘入伙禮物" 乙份, 同埋我要玩踩鋼線, 邊度搵我咁有天份踩鋼線0既人呀? 呵呵呵~~~

多謝各位代禱和記念 :> 此次 "旅途" 順利!