2008年3月19日星期三

寫文=有氧運動?

前天發現,原來「寫文」時的心跳可以達 120。

久未接觸,本來還未感到迫在眉睫,忽然危急存亡之秋,我便認真了。抱著一堆看似無用的資料研究了一陣,乍然發現可行的「紋路」,一陣狂喜,那刻才真的 turbo 全開,全心投入,挾著萬夫莫當的氣勢,寫!不知時間流逝。今天下午終於完成第一部分,很有滿足感。

奇就奇在因何心跳一下子飆升至百多下?太興奮了吧?已在有效心跳率區域內,持續 15分鐘就等如有氧運動了,不需跑步游泳都有運動效果。

※ 有效心跳率隨年齡而不同

7 則留言:

易風思說 說...

寫文有助身心健康! :)

匿名 說...

好似你呢個連回應留言都可以寫咁長文o既文人,點叫我唔佩服到五體投晒地呢﹗
係咪又有佳作呵?一定要益下我囉﹗

Wendy Chang 說...

Ka Ping, 係有佳作, 不過建議你先加入證主, 至可以俾你睇! hahaaa....同埋我係寫英文的, 相信你無乜興趣 :P

Tam Tam 說...

果然是文人 我好能感受到那種turbo全開的氣勢 我也將近兩年沒正式寫過文 最近以前服事的機構來邀稿 要我再考慮每個月在機構刊物上寫文 他們要我先別拒絕 先禱告 我倒是完全相反 不是先想拒絕 而是在甚至還沒禱告之前就有很大衝動想一口答應 那種turbo想開的衝動 心跳加速 滿腦思緒亂轉 絕對是有氧運動

老鷹 說...

唔怪得我近來趕論文時,心跳較前明顯,左胸仲有點痛...原來如此。
不過,都暫成過去!

匿名 說...

不如我改名叫阿嬋來證主應徵咪得囉。你唔知我會將你既佳作譯成中文先黎讀架咩?不過文筆就可能變左我......架啦,驚未?
我入退修營啦,希望大家都有個安息o既旅程啦﹗返來再探你個blog,加油食多d肉啊﹗肉肉肉肉肉肉肉....................

Wendy Chang 說...

恭喜奧圖大佬!!!!!!! 連我都好開心呀!! 鬆一鬆先啦~~

Vera, 哈, 我想像有人邀請你寫文而你想一大口答應的神態, 就不禁會心微笑 (其實係笑0左出來). 係呀, 如果我唔係雜務纏身(講緊以前), 有人叫我寫文, 我都會一口答應!

Ka Ping, 好野, 原來你又入退修營, 我都出門先!!