2008年3月20日星期四

又係肉?!

今天晚餐,瞥見桌上蒸水蛋,噫?咁「鞋」嘅?難道一向廚藝精湛只恨無處發揮的媽咪竟然「撻Q」?

匙羹甫接觸蛋面,赫然發現水蛋內滿佈豬肉,謎團解開了,同時不得不佩服媽咪呢招很「絕」!

事出必有因。

前兩天,給媽咪發現了連續數天雪櫃內的餸菜分毫未動,無奈招出我中午只吃一個蘋果(正確點說,是只吃得下一個蘋果)當午餐。媽咪大為緊張,說覺得我一天比一天瘦(我只能說,這只是她主觀感覺......),我施施然取出兩大月曆,詳細解釋 mark在其上的體重變化:去年 8-12月的體重驟降,是因肝仔正生長扯走大量能源;而自今年 1月的體重,是 steadily下降的,毋須擔心。

解釋一輪,媽咪仍不放棄,說我吃得太少,終於迫得我說出事實:「媽咪,你估啲化療藥係甜品?真係對身體一啲影響都無?」......呆立當場......我很希奇精明的媽咪會想不到這點。

自此之後......蝦膏炒藕片,變了肉絲炒藕片;莞茜蛋花湯,變了莞茜肉花湯;蒸水蛋,變了蒸蛋肉餅;一條蒸魚,變了一條蒸魚加一碟蕃茄炒魚塊;又藉故弄些瘦肉釀豆腐之類的菜色,迫得我不能單挑豆腐來吃(無禮貌嘛)......總之挖空心思、扭盡六壬來增加我吃肉的機會。

還未計一大煲綠豆沙和之後陸續有來的糖水。

很想告訴媽咪,其實自手術後,我的口味變了,不大喜歡吃肉(除了肝仔要生返那四個月我很謹慎計算每天要攝取的蛋白質外),現在餐餐都是肉!肉!肉!oh..............................terrible.

6 則留言:

Tam Tam 說...

很感謝神你是住在家裏 在康復過程中有爸媽”照住” 雖然覺得沒味口 多吃一口是一口 滴水累積下來的成果不是一天看見的

你媽咪好識”變通”呢 

辛苦了 加油啊!

易風思說 說...

在吃方面, 我最痛苦的經驗有兩次. 兩次都是坐月期間. 剛生完己經脾氣唔好架啦, 仲要一日三餐都是瘦肉+菜心+飯. 亞媽仲要數住我食幾多, 同睇住我食落肚. 不過咁, 知女莫若母也! 佢唔數住睇住, 我都估到自己會點做...kikiki...

Wendy Chang 說...

其實媽咪的苦心, 做女的又點會唔明白, 我雖然唔中意食咁多肉, 但都好努力咁食0架. 辛苦媽咪就真. 得媽咪咁搏命地要我食肉, 我先至反省到自己真係食太少, 無法, 肝一生成就大安旨意! :P

匿名 說...

我會提議你伯母改買肉鬆包俾你做早餐, 咁你一定會食 :P

Wendy Chang 說...

Pearl Pearl, 你估都估唔到, 我無胃口時, 見到麵包類的東西, 竟然......一樣胃口全無.

今朝媽咪絕呀, 平時買方包是正常size的, 今天的是美心的"英式方包", 好長那種. 咁樣我食的麵包就會多0的, 塗的花生醬和jam又會多0的! 真係唔服都唔得!

Lucifer Poon (22.12.1978 ~ ) 說...

肉呢個問題真係感同身受