2008年3月4日星期二

去唔到camp

日盼夜盼,昨天終於收到醫院電話。

局部化療第二針,將於 12/3(三)進行,前一天 11/3 入院,如上次般順利沒發燒的話,13/3 就可出院。

唉......計劃多時,去不到,始終都是去不到 camp......既然我曾切求,主都不應允,按過去主是如何信實的經驗,我知道,祂有祂的美意。我順服,也讚美祂,畢竟祂向我所懷的意念何其多,主名是應當稱頌的。

嗚嗚......草青味西蘭花呀,燒春血雞呀。陛下,總會有讓你「平反」的機會,微臣等著......

4 則留言:

易風思說 說...

差少少啫, 個樣好靚丫!

老鷹 說...

換個角度看:來日方長,大把機會。

匿名 說...

乜當年隻燒雞咁好樣架?好回味添家陣!朕

Wendy Chang 說...

隻雞買回來是熟的, 只是放入焗爐加熱, 不知為何, 食食下會滲血~~~~~金玉其外......

奧圖大佬, 係0既, 來日方長, 我地已又開始如火如荼地 "轉新plan" 喇.

陛下, 我睇返0的相, 三傻同四傻大鬧 "民宿", 好懷念!!