2008年3月21日星期五

21/3-23/3 教會退修營

前陣子不知與誰說起,是我自己說了出來後才發現,係喎!今年教會退修營罕有地不在長洲舉行,對我來說,免了兩程船,真是恩典!再者,跟父母交代也容易很多, 「蔡少芬結婚嗰度呢?」立即轉移了大半的注意力,另一半的注意力由我在家中相當有說服力的靈敏身手搭救,證明自己出門三天絕對 no problem,成行!

今天入營,趕出門前,於 last minute完成了我計劃早上要做的工作,而且還有點 ahead of schedule,不致過份完美主義之餘,又能保持水準,感恩!

這星期,做的工作主要是「炒餸」和「包裝」,前者將從不同人身上「榨取」的材料炒成一大篇文章,後者是眾人企圖從我腦袋內「榨取」材料,但由我自己將材料重新包裝推出成配合發展的package。被工作反過來追住跑,但過程中又奇妙地在不經不覺之間,進行著那件我發現自己病都還想著的「大工程」,任重道遠,正如昨天隔籬位說,如果真的能夠完成的話,返天家都抵了!

出門啦~~~

4 則留言:

candice 說...

你能隨團出發,GGreat!Great!Great!看你文字,已洋溢一種未出發、先興奮的感覺。我估,這日子這時辰,想必你已安睡到流晒口水吧!哈!我盼望你在這三日兩夜的退修營中,可以無牽無掛、安心舒暢地享受與神與肢體的相交、相聚--其實這也是我的冀盼,我教會無退修營,唯有靠自己在家中安靜。周公子也會到「蔡少芬結婚那間教會」一趟,22號,因佢朋友結婚,佢去觀禮。唔知你地會否好偶然咁,在那兒相見呢?不過,佢只係見過相中的你,加上佢認人好水皮……恐怕佢見到你都不懂得say hi!

jennifer@小慶 說...

你就好啦. 我今天跟亞妹班教會朋友去沙灘靈修+祈禱半天 (但要帶埋亞女去), 結果混亂得很, 加上雷暴警號...

看了少少聖經, 開聲祈禱左兩次, 同埋唱左三首詩歌...

其他時間都要去睇下個女, 同埋幫佢換片..

感謝天父大人的體諒!!

Wendy Chang 說...

哨飽~~~~~~~ 這三天真的好開心呀!

這三天好似有at least兩場的婚禮, 但就見唔到周生喇, 反而見到Irene (haha!). 佢教會好似入來有活動, 我見到佢時, 佢正低頭寫野, 我就叫佢, 匆匆而過.

Wendy Chang 說...

Jennifer, 你呢番經歷, 令我更深感受到單身生活真係要好好珍惜......