2008年1月1日星期二

見證聆聽版

這是我在自己教會分享見證的錄音,原本應講 8 分鐘,不消說,我肯定 overrun,約 11分鐘:

http://www.cmaotc.org/new/preach/WITNESS20071223_WENDY_PM.wma

或許對不喜歡看字的人來說,「聽」比「看」更易吸收 :)

6 則留言:

匿名 說...

我是「讀」的 type ! kaka.

Wendy Chang 說...

你終於來了! 你的 "kaka" 出賣了你喇 :)

阿芬 說...

hi wendy:

我聽了你的享, 你好能精簡將四個月的心路歷程, 在人面前見証他(我們的神),
繼續紀念你

易風思說 說...

讀可以主觀一點去接受, 但聽你講就可以客觀得多. 因為你的說話跟情感一齊表達, 所以呢, 都係聽更能了解你的激情.

Tam Tam 說...

哇,你講話還是這麼快,而且中氣十足一樣,聽了你的聲音,更感受到神的奇妙!!

Wendy Chang 說...

阿芬, 因為之前到另一教會見證, 講30分鐘, 預備了好耐, 所以今次只需狠心cut一cut以及調一下次序, 而且我一直求神引導我嘛, 感謝主!

Yvonne, 又係0番, 我都無諗到呢一點添 :P

Vera, 你唔覺我講野慢0左咩? 如果俾多0的時間我, 我會講慢0的0架!! 不過話分兩頭, 如果俾 15分鐘我, 我好可能一樣會 overrun, 一樣會覺得唔夠時間 >.<