2008年1月17日星期四

歐陸式午餐和新書

今天吃了個「歐陸式」午餐,非常愜意。所謂「歐陸式」,我當然有自己的詮釋。

「歐」者,Starbucks Coffee 是也;「陸」者,大陸的上海瓷飯是也。這裡再加點註腳,中科院化療科教授告訴媽媽,化療期間,我可以每天飲一杯咖啡,此言又經媽媽在家正式頒佈。當然,I will always listen to my BODY. 自覺一天一杯,太多了。

--------------------------------------------------------------------------------------------------

最近買了一本新書,常常帶出街,在地鐵車廂內打開看得興致勃勃,又會在某一頁停駐良久讀得出神,卻發現常引來旁人好奇目光注視......

做咩喎?未見過人睇 World Atlas(世界地圖集)?真係好好睇,打開其中一頁,想像就在版圖上任意馳騁......

--------------------------------------------------------------------------------------------------

這兩星期常常在長沙灣出沒,工作接觸多了,我仍在適應心底裊裊升起的 madness。感受到毛師姐很保護我,她畢竟是過來人,或許,昨天「新天地」午餐時,我應該暫時拒絕聆聽「大哥哥」的評價。我仍未 ready 抵抗這類 compliment。毛師姐是對的。

7 則留言:

老鷹 說...

我都好鐘意睇地圖,that's why 我早早就認得全國省市同capital cities, 以及全世界大部份國家及位置。不過,呢啲都係讀中學時期嘅事,今日已經out out 地。

老鷹 說...

仲有,Starbuck點計都唔會係歐洲掛,歐洲人肯定唔會承認美帝主義嘅Starbuck同佢地有關!

易風思說 說...

HK的Starbuck己經比美心買左經年, e家hk及大陸的Starbuck都係美心的. (大hk又發作了).如果你留意到邊年Starbuck開始買月餅, 係囉, 就係咁上下時日轉手的.

Wendy Chang 說...

奧圖大佬, 哈, 我同你幾似(但無你咁勁), that's why 我對中國六區同三級行政區劃了然於心.

其實我都知 Starbucks係起源西雅圖, 我只想表達coffee那種歐洲 lifestyle, 但又想人羨慕下, 所以就講埋 starbucks個品牌 lor >_<

Wendy Chang 說...

噢! Unbelieveable!! Starbucks竟然會同美心扯上關係, 仲已經係美心0既添?! 噢......

唔知遲0的會唔會有 Cappuccino加件月餅/美心西餅/提子包, instead of 加件 Blueberry Cheesecake?

匿名 說...

你搞到我都想買返本世界地圖添~~hehe~~~

匿名 說...

你和我的好朋友"nothing"都有好的康復進展,真的要感恩啊﹗