2008年1月22日星期二

化療藥好燥

似乎沒有人會這樣形容化療藥吧?

化療藥真的好燥熱,臉上又爆紅潮了,粒粒和暗瘡紛紛跑出來。
牙肉和口腔肌肉又會無緣無故腫起來,但總比全身化療口腔潰爛好多了。

迄今為止,化療藥對身體的影響都頗為「鬼馬」--內臟痛過,肋骨痛過,肩膀痛過,現在到臉和口腔--實在估佢唔到。

11 則留言:

匿名 說...

由內至外,由下而上?
希望你啲化療副作用快啲減退啦!

~CHI LING

易風思說 說...

燥會唔會瞓得唔好? 亞媽話燥熱時個人感覺又火又精神, 通常瞓得唔好咁話喎. 你瞓得好嗎?

匿名 說...

希望你快d好番晒,但而家唔好咁博啊﹗

candice 說...

我會在禱告中記念你。希望燥熱所帶來的不適,快快遠離你。

candice 說...

原來你也有小思的夜讀閃念,志同道合也!

Wendy Chang 說...

點解我燥但係又火又唔精神0既, 我瞓得算好, 但又唔夠精神0羅.

Wendy Chang 說...

哨飽, 小思的夜讀閃念, 就是因為在你的書架上看到, 才跑去借來看的! 昨晚隨意翻翻, 一翻就40頁, 散文真的比小說"易對付"多了. 我有本"罪與罰", 與它纏綿了數月, 才只去了半本, 最大折磨是讀俄文的大陸翻譯, 人名個個六七字, 未計親疏之別的變化, 看此書, 真是 "罪與罰"!!

易風思說 說...

咁你幾時做局部化療的第一次結果評估?

阿芬 說...

Wendy:

你真的要循序漸進, 在工作上慢慢來讓身體適應, 你要記住身體是神的的殿, 健康是神賜予的, 沒有好的身體和精神, 怎樣事奉神和服侍人呢!野是做不完的!

Wendy Chang 說...

18/2會照CT, 到時會知第一針後的成果.

Wendy Chang 說...

芬:

多謝你的提醒, 昨晚證主感恩會, 訓勉時又一次出現同樣的信息--身體是聖靈的殿. 我會努力盡力積極專注地照顧身體的 :)

Wendy