2008年1月15日星期二

肝臟重生完畢!

為什麼我會知道?

因為上星期開始,我發現自己自去年 8月手術後,首次增磅。

都說一般肝臟重生需要四個月,8月切除七成肝臟,12月底,便屆四月之期。

這四個月,我足輕了 20磅有多,原因應該是:

1. 眼見自己老鄰居肝仔被切走七成,個胃唔開心,所以 9月全月「半罷工」,唔多肯郁,主人想飲一碗湯都搞 10分鐘。

2. 小腸無啦啦被截一段上肝替補膽仔個位,震驚過度唔識反應,又無梗一截少咗人手,影響營養吸收。

3. 大腸替老友小腸不值,於是怠工,次次消化都求祈交貨,搞到主人食乜瀉乜,一日瀉兩三次,瀉到 10月底中醫插手情況始慢慢有改善。

4. 剩下三成肝仔要生返大,任務艱巨,刻不容緩,肝仔組織有如 New York Cheesecake般實鄭,要長返細胞真箇「粒粒皆辛苦」。胃唔俾主人食嘢,小腸唔肯吸收,大腸又怠工,只好轉移策略,使出殺手鐧「羊毛出自羊身上」--仲唔打主人身上脂肪主意?(連肌肉都無埋呢至弊,想像到完全無腹肌是怎麼回事嗎?)

5. 身體不只肝仔需要能量,手術後元氣大傷,哀鴻遍野,有如國殤,處處急需救援,爭奪能源戰一觸即發......

奉勸做肝臟切除手術的朋友,手術後兩個半月後才好買新褲,否則必定後悔。兩星期前新買的,兩星期後已不合穿(太寬),到現在我仍為 500大元感到肉痛,好似擲入了浩瀚大海般無聲無息。

這五個多月,我詳細紀錄了自己的體重和體脂率變化。一直都是下降、下降、下降,試過 6天內輕了 6磅,某天站在鏡前不認得自己的身體......因此,突然增磅,只是區區 2磅,我都知道,是肝臟重生完畢了!Hooray~~

又會咁準時四個月就真係四個月嘅?

5 則留言:

易風思說 說...

Hooray!!

老鷹 說...

你終於"完整"番!

匿名 說...

Congratulation~~~~ 快D拎D褲去樓下改衣店度改返啦 :P

匿名 說...

我就祝你一家大細齊齊整整彼此相愛同埋生生性性咁相處o羅呵呵呵﹗

匿名 說...

你磅數反彈回升,簡直係股災中的最大喜訊。keep住呢個勢丫!~哨飽