2008年1月21日星期一

出街出街出街......

停筆 4天,事出有因。

過去這一星期,彷彿突然「工作量」大增,當然與同工們對比,小巫見大巫,但與自己的前一星期對比,就有顯著上升趨勢。

18/1 -- 既然上星期五全日留在 office,晚上回到家還不乖乖多待在廳,陪陪媽媽?Blog 可以不寫,媽媽不可不陪。同工們笑說媽媽是我的「主要客戶」(primary customer),的確如此。

19/1 -- 全日留在家休養生息,整個星期唯一沒出街的一天。

20/1 -- 早上崇拜。下午和朋友來個長沙灣深水埗半天遊,鴨寮街當然在觀光之列。最搞笑是「旅遊」之地不就是 office 附近的地方嘛,不過都別有一番風味。

暫且擱筆,先看文件,準備午後到 office開會。

5 則留言:

匿名 說...

麻醬麵,羊肉餃同茴香餃真係好好味啊~連我呢個唔鐘意食餃o既人都食過翻尋味 :P

匿名 說...

By the way,o係我公司我地鐘意叫"Key Account",咁你即係"Key Account Manager"啦,哈哈~

Wendy Chang 說...

係, 麻醬麵真係好味, 濃淡合宜的麻醬配以青瓜絲, 味道絲絲入扣. 我去咁多次都係第一次食, 正!

另外, 那間深水埗的老牌茶餐廳, 我中意!

匿名 說...

多得你同PEARL陪我,終於買到極為鍾意的MINI腳架一隻!
今日同事應我要求帶咗佢隻腳架返公司俾我玩...係幼但重身嗰隻,我玩完一大輪後,還返俾佢,仲拋下一句「我都係覺得我無買錯!」:P

~ CHI LING

Wendy Chang 說...

難得你咁滿意自己另外三隻腳, 不枉我地陪你一場!(仲發現0左 "玩具街"!)