2007年12月5日星期三

飛過腦際的念頭

如果做全身化療......

1. 不如買定冷帽,突破下自己形象都好喎......夏天戴頭巾,其實都幾型......
2. 我眉毛夠濃密,生返應該都好快嘅。
3. 身體應該好虛弱,要練習下用手機寫文 send上 blog先。
4. 好貴好貴好貴......唔想增加父母負擔......一切都 in His time, in His plan。
5. 唔通宜家嘅事奉,真係當初在醫院同天父講的「我什麼都沒有,只有一張嘴和一支筆」?
6. 做手術已經輕了 20 磅,做全身化療會瘦成點呢?好難想像噃......
7. ........................

沉重的思緒與考慮,已是昨天的事。
今天的思緒,既 practical 亦較為「搞笑」。


明天一早做 PET Scan,全身精密電腦掃瞄,約三天後有結果,到時會決定做「全身化療」抑或「局部化療」。

4 則留言:

candice 說...

我今日心情麻麻,在思想著一些事情…昨天也收到有關你化療的風聲,心裡也想到你的心情。三天有結果時,可以的話,讓我知道,也讓我有機會為你代禱丫。

Wendy Chang 說...

好的, 有確切一點的消息, 微臣定當快馬稟陛下!

匿名 說...

別擔心太多了,要發生時才想罷,反正最壞的情況又不一定會來臨的!

CHI LING

Wendy Chang 說...

Chi Ling, 我已經決定了, 即使唔使做全身, 我都會買冷帽, 哈哈, "藉口" 突破下自己形象都好, kakakaa......

放心啦, 我的擔心都全卸給神了, 成日都咪咪咀笑, 都幾開心0架!