2007年12月11日星期二

好煩呀~

今天到內科覆診,PET Scan 的結果是,癌細胞只限於肝臟,沒有擴散到其他地方,而且腫瘤仍然是 <1cm。


醫生問我和爸爸,決定做「全身」或是「局部」了嗎?同時又提出了第三個方案--肝臟移植。
Oh, my God! 不是吧?我的肝臟才剛新長出來,我才不要換了它呢......

既然沒有擴散,膽紅素又正常(中醫言:AFP持續升高,但膽紅素正常,肝內的癌細胞便不可能是膽管癌細胞),加上根據身邊人的經驗,於是告訴醫生,我和我家人的決定是要做「局部」。醫生十分詫異。我和爸爸都奇怪,為什麼要那麼詫異?不是說給我們自己選擇的嗎?

做「全身」,是在內科;做「局部」,要回到外科(係咪可以住返 B3 呢?期待!)。唉......即是又要等外科覆診,才可以確定做局部化療的確切日期。外科提早下星期三覆診。

覆完內科到外科,覆完外科到中醫,再唔係照呢樣照嗰樣,我家裡的月曆,給圈得可熱鬧呢。

7 則留言:

匿名 說...

小彎地,加油呀!

Tam Tam 說...

沒有擴散 真的好開心啊!!
沒擴散做局部 點解醫生會詫異呢?匪夷所思???
還是那句 真的辛苦了!!
願主大大加力給你和爸爸媽媽!!!!
保重!!! 

匿名 說...

呵..期待不斷有神蹟發生在妳身上.

其實, 妳的勇敢和樂觀本身已經是一個大神蹟了呀..

祝福無限祝福無限祝福無限祝福無限祝福無限祝福無限...

Lyvia

匿名 說...

不容易呀, 加油呀!
雖然不明白, 但願你和你一家都有平靜安穩, 一切都在主的掌握之中!

Wendy Chang 說...

Vera, 醫生詫異, 是因為在內科角度, 做 "局部" 是 "無用" 的, 因為他們認定了我體內的癌細胞可能是肝膽混合, 局部化療藥只對付肝癌細胞......但其實, 根本沒人知道那些到底是哪邊的癌細胞, 連他們自己也說不準. 可是, 中醫 (中醫有西醫背景) 卻認為, 這是不負責任的說法, 做醫生怎能說 "不知道"? 中醫說, AFP (顯示肝情況)持續升高而膽紅素正常 (顯示膽情況, 雖然我已無膽), 癌細胞肯定是肝的, 因此, 能避免做全身就最好避免.

內科醫生真的很失望, 我暗地覺得, 是他們損失了我這樣一個 "值得研究" 的病人, 畢竟, 肝癌+膽管癌的罕見病例, 他們只接過十來個, 而且已比其他醫院多, 失去了我這個病人, 他們覺得可惜吧? 這只是我的感覺而已.

易風思說 說...

我有一個朋友, 佢有了身孕, 有一天肚痛去看急症. 個醫生同佢講可能係小產. 我問佢當時佢睇左佢未, 其實當時個醫生只係睇左佢個樣咋! 咁我問佢檢查完之後, 個醫生有冇講d咩? 佢又話冇喎...嘩...我當時覺得個醫生真係好唔負責任喎, 未檢查時就自己亂估, '小產' 好影響孕婦心情架嘛. 檢查完, 照埋超聲波反而冇野講. 即係點呀? 估錯呀? 呢d言論真係激親人.

你做局部的過程都會check住個指數架呵?

Wendy Chang 說...

嘩, 得人驚呀~~~~ 唉...讀咁多書先做到醫生, 又會咁唔負責任0架...

做局部, 會抽多次血, 包括會check住個膽紅素的, 呵呵, 放心放心~