2007年12月13日星期四

興趣轉移

近來媽咪的興趣轉移了--由愛看我肚上和頸上的疤痕,到愛看我臉上脫了癦的印痕。

以前她總愛三不五時就要看看我肚上和頸上的傷疤,看看「埋得靚唔靚」,日以繼夜地塗的「喜療疤」有沒有成效,習慣了,我自動乖乖地揭開衣服或把頸項扭轉一邊,讓她審查成果。

媽咪一天帶了我去脫癦,當做新的開始吧(對她來說)。一口氣脫了我臉上和頸上16粒癦(嘩!)。皮膚白的人,臉上不是易出雀班,就是易長癦,不過我也不知道原來這樣多,沒有數過嘛。

脫癦的地方結焦、脫落,留下的印痕要待它自己慢慢消褪。

媽咪就轉為三不五時常常要看我臉上的印痕,看看「褪得靚唔靚」,日以繼夜地塗的維他命E有沒有成效(倒是我自己常常忘記要塗)。當媽咪說「睇下?」,我條件反射地扭轉頸項時,她就說「唔係呀,睇下塊面呀」,我「哦」地一聲,又乖乖地讓她審查成果...... =__=

這些「扮靚」的事,媽咪要比我興奮多了,但媽咪開心的話,就...由...她...吧......



不過,老友們,
我的 Wii 經典自畫像,要改寫了!

9 則留言:

匿名 說...

恭喜哂!恭喜你靚咗!

老鷹 說...

無左標誌性建築,點認你呀?

Wendy Chang 說...

呵呵, 都係無0左幾粒癦0者~

Wendy Chang 說...

Oh, Otto, you're back from Les Vegas la~

匿名 說...

全新的你﹗

dEoN cHaN 說...

完全明白*1000000000000000000000
相同遭遇+相同的"幫個女扮靚"媽媽

Wendy Chang 說...

Hahaaaa~~~ Kei On, 好開心有人明!!

匿名 說...

哈哈! 最近友人也這樣問我! 令我再萌生這念頭! 有咩好介紹?因為以前曾三度脫痣也不成功!

匿名 說...

你脫了墨,我就反而多左墨,唔信?下次實俾你睇。