2007年12月27日星期四

大海景床位!

手機能上網,不濫用在工作上的話,真的十分方便。

我已經換好了病人衣服了。現在,我坐在瑪麗17樓一個床位上打這個post,海景床位呢!窗外下午側光映照在海面上,反映進來床上,和煦而不刺眼,舒服地寫blog,很寫意。爸爸果然沒聽錯,瑪麗很多地方在裝修,整個B3搬了去K17S。

大海景,太漂亮了。

明早10:00開始做局部化療。今天照常抽血、照肺片等。

8 則留言:

Tam Tam 說...

Praying for you!!

老鷹 說...

God is with you, and we're with you, too. I am praying for you while you're having your injection.

易風思說 說...

I'll keep your Flyfoloo exercise by racing her :)

匿名 說...

為你祈禱﹗願天父爸爸給你擁抱,讓你在每一個步伐之中都"感受"到祂的臨在,賜你平安喜樂的靈扶持你﹗阿門。

匿名 說...

His will is beyond our will! K17 is more suitable than B3 for you to talk with our Father!

Wendy Chang 說...

My dear friends, thank you for all your prayers and care, I'm at home now, healthy and 精靈 as usual!!

Yvonne, I read the msg you sent me on facebook (email notification), and this one here together made me laughed and truly happy! So sweet you are!!

易風思說 說...

我這個人的弱點就是說話隔一隔, 你收哂隔唔到喎 :)

Wendy Chang 說...

哈, 好好好, 咁我下次收晒都 "扮" 收唔晒 (不過真係好感動嘛), 等你隔一隔的奇技可以發揮得淋漓盡致! :P

當我告訴Oska你話幫我feed and pet Flyfoloo時, 她都大笑, 說Yvonne是個很 funny的人(應該無記錯0卦). 這份funny底下, 我見到一個好體貼的人呢. (哎呀, 又 "收晒"!)