2008年7月20日星期日

New look!


化療前:10/7,長曲髮      化療後兩天:20/7,短髮

點解,化療之前個樣,仲殘過化療後 :P

特別鳴謝 Pearl Pearl 親自到我家幫忙拍攝,樓上樓下,真係方便好多!

13 則留言:

匿名 說...

update 得好快呀!! 勁!!

新look 也不錯呀, 爽呀!

Unknown 說...

一見你個新look, 就想起我一個舊同學仔, 哈哈!
雖我經過「生蕃鎮」和仍呆在北方,仍為你祈禱啊 (當然包括我老婆/你師姐啦).加油加油!! Matt

匿名 說...

哈~ 我地都一齊係今日post個新look係日記^^

meiji

易風思說 說...

一模一樣的笑容, 原來個髮型唔係好影響到你比人的感覺喎!

Tam Tam 說...

見你精精神神 笑容滿面 真是很感謝神 繼續加油!!

匿名 說...

很開心又"見"到你!

匿名 說...

個look 好清爽喎......"正"﹗

匿名 說...

歡迎加人短髮行列!
個look好good啊!
當你試過洗完頭吹兩吹就乾,夏天大汗淋漓時一陣清風吹過後頸,你就會愛上短髮的爽。

~chi ling

匿名 說...

我最近也剪左頭髮,爽啊呀!繼續為你禱告!!好好休息,加油!

匿名 說...

個look 也不錯wor, 好似做翻個中學生o甘!短髮後比之前更精神, 這是'正常', 就好似去年, 你在醫院休養, 比我們還精神呢! 努力, 祂與你同行到底!

隔離位
拉小姐

Unknown 說...

其實都唔係未見過你短髮個樣啦!咪又係咁既樣~嘻嘻~ 同埋你記得嘛, 你曾經最愛既梁詠琪咁多年以黎都係短頭髮, 睇睇下你對眼再"mark"大D既話同佢都有幾分相似丫!!:D

Wendy Chang 說...

蚊,

作死你, 陳年的事在此公諸於世?

匿名 說...

新look, 是我當初認識的Wendy的樣子.
舊look, 嚴格來說是殘look, 是我心裡面, 一直最熟悉的, 代表著Wendy的樣子~

Kitty