2007年10月20日星期六

行程緊密

今天活動:

4:00 pm 教會小組來探,A 商場
6:30 pm 大學同學晚飯,B 商場
8:00 pm 內地教牧晚飯,B 商場

行程緊密......

昨天下午(終於)去了剪頭髮,晚上意外在營期中段與傅ka善 & 袁姑姑和民飯聚,今早累得 9am才醒來。看來明早要出動新買的鬧鐘。

9 則留言:

匿名 說...

唔洗俾鬧鐘"鬧"醒係我夢寐以求0既生活...

~今早睡至12:00的chi ling

匿名 說...

你終於都剪o左頭髮o拿?恭喜晒~

~今早睡至12:28+訓o左兩個鐘晏覺的Pearl

匿名 說...

幾時可以見到你個新look呀?

匿名 說...

咪咁操勞喔,阿姐!睇見個行程,蜜瓜都頂唔順啊!!!!

Wendy Chang 說...

Chi ling & Pearl,

上當年我每逢星期六都睡至 2:30pm......其實你地都好健康............還訓晏覺......

剪頭髮, 不再 "流浪漢", 好開心!!

Wendy Chang 說...

Ka ping, 我個所謂新look, 只係偷薄 + 剪短少少 + 修一修個頭, 同以前無分別呀~~

我今個星期日, 終於得到家中兩老批准, 可以返教會崇拜喇!!

Wendy Chang 說...

Mel Mel, 無辦法啦, 個個都係星期六先得閒嘛...香港地......

匿名 說...

你返早堂定午堂?我見唔到你呵﹗

Wendy Chang 說...

0黎緊呢個星期日, 應該返早堂.