2007年10月7日星期日

Tea Time in 大Happy

出院後第一次、第一次、第一次在外吃東西......嗚嗚......用錢的感覺很好,很久都沒有用過錢 :P

在大快活內,唯一適合我吃的東西--豬扒包一個 + 熱華田一杯

我現在可以吃下一整個豬扒包,而不覺得胃部很辛苦了!

最重要的還是--朋友共聚 :)

Blue: 與我上山下海、出差定有奇遇的珍妮
Pink: 說等我康復後一齊打江山的傅ka善(我記得0架)
Orange: 合作多時、提議我成為「榮譽永久咖啡會會員」的婉美


What a WONDERFUL time we shared!

(上面這幅 Masterpiece是用 Facebook's Superwall畫的)

2 則留言:

匿名 說...

伯母特赦你可以出街食嘢喇?:P
咁距離我哋大吃大喝的日子不遠了!
~CHI LING

Wendy Chang 說...

一直唔太想我出街食嘢0既, 係爸爸, 唔係媽咪. 媽咪一直睇到我進步, 但爸爸太緊張我, 仲以為我仍是醫院時的我......

當然我唔會放肆, 因為我見到肥膩嘢, 雖然唔會作嘔, 但興趣有限!