2007年10月31日星期三

Released and Relieved!

奇怪!由上星期積累至今天的煩躁,就在剛才由 3 時多寫到 4 時多、寫了一小時「不明白自己」的過程中,得到釋放了!

其實無非是想到哪裡、寫到哪裡,也懶得去組織,由它亂糟糟的。思緒卻得以整理、沉澱,有一個出口。寫完那刻,著實痛快!

Released and Relieved!

唉,我還是不要那麼懶惰,下筆寫東西,於我心理健康十分有益!

7 則留言:

匿名 說...

我去左你之前介紹個中醫養生網站,發覺我d症狀同「氣鬱」體質相近,乜我有咁抑鬱內向咩?????
又講番你個老友熱狗,響北美飲食文化中,我覺得熱狗確實係不可多得既傑作喇,我都好中意走到街邊買大大隻熱狗食,仲要勁落茄汁、芥辣、mayo、relish、粟米、煙肉碎、辣椒、酸瓜,etc。係咪好羨慕呢?不過,以後係我失去理性勁加醬既時候,一定記住你--同你個隻光脫脫既熱狗囉!

Tam Tam 說...

Writing blog is a good way to put your thought in front of yourself...to examine them, to organize them, and to share them...I totally agree with the "released and relived" part...I should say THANK YOU as a matter of fact, you got me started!! Take care!!

Wendy Chang 說...

Mel, 哈, 咁你要 "多读积极的、鼓励的、富有乐趣的、展现美好生活前景的书籍"喇!

Oh, hot dog, hot dog... 你講0既食法, 令我諗起電影 "暗戀你, 暗戀妳"中, Sandra Bullock都是這樣在街頭買熱狗當午餐, 然後有好多醬, 呢樣0個樣醬......好想食啊~~~係呀! 好羨慕啊!!!!!!! 終有一日, 我要去美國食熱狗!!!

Wendy Chang 說...

Ha, Vera, I dunno this short piece of writing could get you started! Hi! Wonderful, then!

Amazing writing is! I like writing, as well as reading others' "journey of writing" -- how they thought while writing, how they're used to write, how they'd prepare to write... It's really interesting!

匿名 說...

咁你會晤會順道來多倫多食熱狗先?

書......真係好少睇囉.每個禮拜上瑜珈同肚皮舞班,都算積極掛????

Wendy Chang 說...

咁...要睇我有無足夠銀兩喇!哈!

每個禮拜上瑜珈同肚皮舞班,咁都唔算積極,咁係咩呀?好有恆心喎!

厲害呀......

Lucifer Poon (22.12.1978 ~ ) 說...

嗯, 英雌所見略同. 大筆一揮(而家無囉, 只係手指係鍵盤上飛舞), 一輪腦部同手部運動之後, 心情當場平靜晒.