2007年11月20日星期二

和風健康打邊爐

咁多腳做乜?

不要輕看這些腳的主人(特別是擁有最短腳趾那隻腳的主人),全部都十分有「食」力,6:30pm已經嗌肚餓,我餓得連打 Wii 都沒有心情,經常性「囉囉孿」入廚房窺探幾乎是獨力預備食物(但又好 enjoy)的 Chi Ling。

好肚餓呀~~~

中七好朋友又聚首(真係聚得好密),得阿Liu借出 apartment一間,以及騰上騰落取餐具,我們可以有個溫暖「竇口」打邊爐!

今次打邊爐為慶祝小妹生日,特別鳴謝 Pearl & Chi Ling 絞盡腦汁為我設計出健康餐單:

極品瘦黑豬肉、豬頸肉、羊肉各少許(嗚嗚......羊唔食得),魷魚、魚、腸仔、魚蛋、墨丸、大量菜、大量菇、粟米、豆腐、蘿蔔、冬瓜、魚皮餃、雲吞、粉絲、芋絲

仍然能吃,好幸福~~ 不過大家都好清楚,名為慶祝生日,其實又是另一次勁食機會!

此乃我精心雕花的腸仔。

除了這「花團錦簇」式雕花外,還有「港式豬腸粉」、「日式魚蛋」、「魷魚外皮式」......想知道是什麼模樣的腸仔,放入熱水就知道喇!



老友們人人席地而坐,圍爐盡情(大)吃(大)喝,不亦說乎?我還是第一次坐在地上打邊爐,可謂日式風味 + 港式飲食氣氛 fusion。

CK 做咩遮住塊面呢?


嘩~ 不愧是 Chi Ling,又話自己唔識煮嘢食,又突然在大家酒醉(Kit Yee 面紅紅好得意)飯飽之後搬出「木瓜雪耳糖水」,好感動。那晚沒了你默默地在廚房做 "cooking mama",我們又怎能安坐客廳放肆地玩 "cooking mama"呢?

2 則留言:

匿名 說...

明明我在家中唔多煮飯,廚房都唔入吓,何解喺你哋面前,好似煮嘢好叻?

~自我感覺良好中的CHI LING

p.s.我尋日仲遙距教授PEARL整冬蔭功湯呢!:P

Wendy Chang 說...

嘩, 遙距添! 好多人都係慢慢由興趣變專家0既~